onsdag 18. juni 2008

Og noen andre ideer.....

Jeg må innrømme at jeg ikke bare tenkte på julemarkedet når jeg svirret rundt i London, men jeg så to ting som jeg synes kunne godt egne seg til julemarkedet og som relativt lett kunne lages. Fuglekassen til venstre er utrolig fin - det som gjør den spesiell er jo grenen som stikker ut. Jeg tenker at dette kunne faktisk være en del av en ordentlig gren som kunne evt. lakkeres og limes på . For dette prosjektet trenger vi noen som kan bygge selve kassen - om den er i eik (som avbildet) eller annet treverk spiller ingen rolle. 
Bildet til høyre viser "cupcakes" som var å se overalt. En typisk amerikansk kake som nå tydeligvis er blitt "hot" i London... De fantes selvfølgelig i all mulige farger, med og uten dekorasjoner og fristet selv den mest innbitte "jeg liker ikke kake" typen.  Jeg tenker at i grunnen er det ikke noe i veien for at vi også selger kaker i matboden som kan fortæres med det samme.....

2 kommentarer:

Snelle sa...

Hei Ina, denne bloggen er jo bare en kjempeidé! Skulle ikke tro du hadde gjort annet....Og viktigst; veldig inspirerende - tusen takk :-))
Fuglekassa er fantastisk, det er ikke mine sløydevner....men voksduk poser virker mer sannsynlig å få til å likne på bildet. Er du i byen, så kommer jeg gjerne innom for mal/duk. Snelle

Mat på Bordet sa...

Hei Snelle! Ja, ikke sant? Blogging er enklere enn jeg trodde, og det er en super måte å organisere ideer på samtidig som det er tilgjengelig for flere.... Jeg er i byen, så du kan gjerne stikke innom for mal og voksduk - malen må jeg rentegne litt, så kanskje neste uke - er du i byen da? Ina

Related Posts with Thumbnails